Paikallisuutiset

Soite julkaisee entistä kattavammin asiakaspalautteita verkossa –  "On meille kunnia-asia, että parannamme juoksuamme", sanoo vt. toimitusjohtaja Minna Korkiakoski – Västi

-Asiakaspalautteen avaaminen on meidän tapamme kertoa onnistumisistamme ja kehittämisen paikoista avoimesti kaikille, sanoo vt.toimitusjohtaja Minna Korkiakoski-Västi
-Asiakaspalautteen avaaminen on meidän tapamme kertoa onnistumisistamme ja kehittämisen paikoista avoimesti kaikille, sanoo vt.toimitusjohtaja Minna Korkiakoski-Västi Kuva: Jukka Lehojärvi

Minna Mustonen

Keski-Pohjanmaan sosiaali- ja terveyspalvelukuntayhtymä Soite lisää avoimuutta ja vastavuoroisuutta. Soite julkaisee jatkossa entistä kattavammin asiakaspalautteet verkossa ruusuineen ja risuineen.

–  Olemme nyt lisänneet julkista asiakaspalautetta ja julkaisemme verkkosivuilla myös suun terveydenhuollon, röntgenin sekä terveyspiste Daalian asiakastyytyväisyyslukemat. Sivustolle on lisätty myös vammaispalveluiden päivä- ja työtoiminnan sekä senioreiden ennakoivien avopalveluiden asiakaspalautelukemat. Yhteispäivystyksen asiakaspalautejärjestelmää ollaan uusimassa ja lokakuusta lähtien verkkosivuilta löytyy jälleen myös Yhteispäivystyksen asiakastyytyväisyyslukemat, kerrotaan Soitesta.

MAINOS - juttu jatkuu mainoksen jälkeen

MAINOS - mainos päättyy

Syksystä lähtien julkaistaan verkkosivuilla kuukausittain myös asiakkaiden jättämiä kirjallisia palautteita, joihin myös vastataan verkkosivuilla julkisesti. Kaikki palautteet ja vastaukset annetaan myös jatkossa henkilökohtaisesti, mikäli palautteen jättäjä on jättänyt yhteystietonsa. Verkkosivuille lisätään kuukausittain valikoidut palautteet.

– Me Soitessa pyrimme jatkuvasti eteenpäin ja kehitämme omaa toimintaamme, koska uskomme, että se on ainoa tapa tuoda hyvää koko Soiten toiminta-alueelle. Kuulemme ja kuuntelemme palautetta ja otamme sen onkeemme. On meille kunnia-asia, että parannamme juoksuamme, kertoo Soiten vs. toimitusjohtaja Minna Korkiakoski-Västi.

Soite käsittelee asiakaspalautetta tietosuojalainsäädännön puitteissa. Julkinen asiakaspalaute on myös jatkossa aina anonyymiä. Yksittäistä palautteen antajaa ei voida palautteen perusteella identifioida, eikä myöskään palautteen kohteena olevaa henkilöä tai yksittäistä hoitoyksikköä voida julkisesta palautteesta tunnistaa. Vastaukset kerätään Soiten toimipisteissä olevista palauteautomaateista sekä verkkosivuilta löytyvästä palautejärjestelmästä.

Soiten asiakaspalvelusivu löytyy osoitteestawww.soite.fi

Kommentoi Ilmoita asiavirheestä